What happened? - JÚL


Čo sa stalo na blogu za uplynulý mesiac?


JÚL

Júl bol pestrý hlavne na zážitky a knižky 8) 17.-19.7. sme uskutočnili historicky 1. blogerskú stanovačku u nás v záhrade. Bolo to úplne super! Všetci sme sa zabavili a bolo nám skvele 8) Dostala som aj veeeeľa knižiek.
No príspevky sa mi v lete všeobecne nejak moc pridávať nechcelo, takže boli až 3. Wau, kam to zapísať 8D Ale v poslednom čase som si rozpozerala zase kopu nových seriálov, takže môj voľný čas sa uberá týmto smerom 8) Ale aj viac čítam (niežeby som si robila diplomovku, kdežeee) a vraciam sa práveže ku knihám, ktoré mi tu ležia prachom už dlhší čas. Za to som veľmi rada 8) A čo vy?

Recenzie
Fanúšička
Nevidím, nepočujem, milujem

Meme
-

Projekty
Blogerská stanovačka

Tento mesiac som do svojej knižnice získala...

výhra na FB súťaži u Fragment-u

mega darček od Sue :)

RC od samotného autora

Máte tieto knižky? Aký máte na ne názor? 8)


E_V_E

Komentáre