Winners are...!


A máme tu vyhlásenie víťazov! Ďakujem všetkým za krásne a zaujímavé odpovede a gratulácie. Keďže mnohé sa podobali mne, rozhodla som sa aj ja odpovedať na moju vlastnú súťažnú otázku 8) Ale keby to náhodou niekoho nezaujímalo, tak najprv tí víťazi 8P

Winners are...

Najviac sa mi páčili odpovede od týchto dievčat:
Martina Fraňová (1. balík) a Adéla Kouřilová (3. balík)

a Random generátor vybral ako víťazov:
#11 Lulu (4. balík) a #28 Astesia (2. balík).



 Srdečne gratulujem!

A čo sa týka môjho "životného stavu" za uplynulé 3 roky?

- Pred 3 rokmi som si založila tento knižný blog, začala som viac čítať a recenzovať, našla som si tu kopu priateľov s rovnakými záujmami a veľa som sa naučila. Blog a knihy sú už mojou neoddeliteľnou súčasťou a aj keď mám teraz menej času alebo chuť, vždy sa ku knihám vrátim a vždy mi robia veľkú radosť 8)
- Od októbra 2013 som bola viackrát v nemocniciach a diagnostikovali mi doživotnú chorobu čriev, kvôli ktorej mám neuveriteľne obmedzené stravovanie a neustále ťažkosti a bolesti. Teraz sa to už trochu zlepšilo, ale stále do mňa pchajú kopu liekov a problémy sa skôr navyšujú ako odchádzajú. Bol to pre mňa veľmi náročný čas strávený v nemocnici a schudla som kvôli tomu 17 kíl. Síce mi nevadilo, že som konečne tenká 8D ale bola som už nezdravo tenká a na pohľad chorá. Navyše som nemohla skoro nič jesť. Teraz už je to o niečo lepšie, ale zase mám také lieky, ktoré mi pridávajú na váhe a bez pohybu a kondície pomaly ale isto naberám naspäť všetko, čo som stratila 8( 
Najhoršie je, keď vás všetci ľutujú a vidíte na svojich rodičoch, ako sa o vás boja. Nemohla som si dovoliť ani sa psychicky zrútiť alebo plakať, lebo som ani len nechápala celú situáciu a či z nej vyviaznem. Nikomu neprajem prejsť si takým niečím. Existujú ale aj horšie choroby ako je tá moja, môžem si síce hovoriť, že: "prečo ja?", ale nie je mi to nič platné. Môžem byť ešte rada, že aspoň mám všetky končatiny, nie som slepá alebo nemám záchvaty. Dokonca som sa zatiaľ vyhla aj operácii. No tie pomaly už 2 roky choroby boli pre mňa veľmi psychicky aj fyzicky náročné a človek si v tej chvíli uvedomí, čo všetko má a čo alebo kto je dôležitý v jeho živote.
- Avšak prekonala som svoje sily a dokázala som aj zoštátnicovať po tom, čo som sa ešte len dávala dokopy po nemocniciach. Navyše som úspešne nastúpila na Ing. štúdium a chýba mi už len 1 rok na úplne dokončenie školy a hor sa do práce 8P Dokonca už teraz mám absolvované nejaké tie stáže a dúfam, že skúsenosti sa budú len zvyšovať.
- Čo sa týka budúcna, chcela by som úspešne dokončiť školu, nájsť si dobré zamestnanie, ktoré mi vynesie aspoň toľko peniažkov, aby som sa mohla oddeliť od rodičov, tiež by som chcela precestovať viac destinácií a nevylučujem ani svadbu a deti a taktiež chcem viac čítať, recenzovať a venovať sa blogu. Dokonca rozmýšľam, či si nezaložím ešte jeden blog a to konkrétne na filmové a seriálové recenzie, keďže mám toho napozeraného neuveriteľne veľa 8D


E_V_E



P.S.: Prvé 2 víťazky ste mi neposkytli e-mail kontakt, takže vám napíšem cez Twitterové zdieľanie súťaže, ale ozvite sa mi prosím samé na e-mail di_va22@azet.sk aj s vašou adresou! Ďakujem.

Komentáre

  1. Gratulujem víťazom! A teba veľmi obdivujem, nielen kvôli tomu, že si sa rozhodla s nami podeliť o kúsok z tvojho života ale aj pre tvoje odhodlanie a silu :) Držím ti palce , aby ti budúcnosť priniesla už len tie dobré veci ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem víťazom, ale aj tebe!! Tri roky sú dlhá doba a tebe to ide s blogom len lepšie a lepšie. :) Dúfam, že sa ti všetko, čo chceš vydarí presne podľa tvojich predstáv. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 8)
      No mala som teraz také obdobie nečinnosti 8D ale pomaly sa dostávam späť a stále ma to baví 8)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára