A takto blogeri stanovali 8P

Blogerská stanovačka
17.-19.7.2015
Nové Zámky

Ja a Lyn sme sa nedávno rozhodli zorganizovať u mňa v záhrade stanovačku pre blogerov. Zúčastnilo sa jej okrem nás 9 blogerov (Maťa, Maggie, Sue, Marry, Slávka, Filip, Barča, Mara a Neliss) a podľa ohlasov a pocitov dopadla skvele!



Každému sa páčilo, všetci sa dobre "nažrali", Lyn nám robila miešané nápoje, kúpali sme sa v bazéne, stavali sme vojenský stan, hrali sme sa Activity a aj súťaž v lese! 
Snažili sme sa hosťom poskytnúť všetko možné, čo sa dalo, takže ja som spokojná. Teší ma, že som znova/prvýkrát videla skvelých blogerov - knihomolov, čo sa odrazilo aj na našich konverzáciách 8D Myslím, že sa prešlo cez knihy, filmy, seriály, jedlo, alkohol, školu, prácu, choroby, až po tému obrovského tepla 8D Bola to sranda a ja som veľmi rada, že sme s Lyn takéto niečo vymysleli. Som rada, že sa každému páčilo a snáď sa čoskoro znova vidíme 8) 

E_V_E






 




Majkino umenie 8P



Niečo z našich pestrých jedál 8P
 




 Vojenský stan pre 12 osôb 8P




Komentáre

  1. Akože, vy ste robili všetko čo sa dalo len aby nám bolo perfektne :D došla minerálka a už na stole bola ďalšia a tak :D takže, ako, to bolo fakt super :D a celkovo, celá stanovačka sa podľa mňa vydarila a musíme určite dať niekedy nejaké stretko :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 8D no bože chráň, aby ste mi tam odpadli od dehydratácie 8D určite sa ešte stretneme 8)

      Odstrániť
  2. Och to vyzerá úžasne :) normálne závidím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte určite vymyslíme niečo aj pre viacerých 8) Chcela by som si to zopakovať.

      Odstrániť
  3. Čistá závisť. Hneď by som sa tam k vám prikmotrila. Ani nevieš ako rada by som konečne spoznala kolegov-blogerov. Všetci vypadáte ako skvelí ľudia. Mrzí ma, že sa mi nepodarilo prísť ani na jeden knižný zraz, ale vždy mi do toho niečo prišlo. Ako naschvál. Ale ja si na vás určite raz počíham niekde ;)
    Výborný nápad sa takto stretnúť a skvele zorganizovaný. Je to super.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Raz to určite vyjde! Aj my ťa chceme spoznať 8)

      Odstrániť
  4. V tom bazéne vyzeráme ako v hrnci :D
    Perfektne bolo :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow, to vypadá opravdu parádně. Již z fotek na dýchla veselá atmosféra .... vážně super ! :)

    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára