Projekt manželstvo #1

BOOK


Originál: Jessica Wild #1: The Importance od Being Married
Autor: Gemma Townley
Vydavateľstvo: Ikar, 2013
Čítané v jazyku: SK


Hl. postavy: Jess
Vedl. postavy: Helen, Anthony, Max, Marsia, Grace, pán Taylor, Chester, Ivana, Sean, Fenelle

Žáner?
román

Obálka?
Celkom pekná, taká karikatúra 8D

Strany?
289 strán deja + venovanie a poďakovanie

Filmové spracovanie?
Nie.

Má pokračovanie?
Je to trilógia (ale 1. diel je dostatočne ukončený, aby ste nepotrebovali pokračovanie).

O čo ide?
Jessica Wild je nezávislá, cieľavedomá Londýnčanka, ktorá na vzťahy a manželstvo veľmi neverí a celú energiu sústreďuje na prácu v reklamnej agentúre. V penzióne navštevuje starú dámu Grace, ktorá jej v závete nečakane odkáže honosné rodinné sídlo a obrovský majetok. Má to však háčik! Grace veľmi túžila, aby si jej mladá priateľka našla manžela, a tak si ho Jessica vymyslí a vydáva sa za pani Miltonovú, manželku šéfa reklamnej agentúry Anthonyho. A práve jej - pani Miltonovej - Grace odkáže svoje milióny. Jessice neostáva nič iné, ako sa v krátkom čase naozaj dostať pod čepiec. Potrebuje však zmeniť imidž, naučiť sa flirtovať, zvádzať, nosiť minisukne a vysoké podpätky, skrátka, chce to novú sexi Jessicu.

Humor?
Veľmi som sa nasmiala 8D Vtipné dialógy a trápne situácie, na ktorých sa nemožno nesmiať.

Nuda?
Nie!

Láska?
Úloha: Presvedčiť cudzieho chlapa, aby sa s vami oženil.
Romantiky je tam dosť.

Akcia?
Nie.

Napätie?
Občas.

Smrť?
Áno, na začiatku, súčasť anotácie a hl. myšlienky.

Koniec?
Prekvapivý! Mala som správne len tretinu svojich odhadov.

Čo som čakala?
Obálka a anotácia ma okamžite pritiahli a čakala som celkom slušný román.

Čo som dostala?
Veľmi sa mi páčila premena sivej myšky na sexicu, ktorá si musí splašiť manžela, aby zdedila prachy 8D Môže to vyzerať ako veľmi povrchná tematika, ale je aj veľmi vtipná a autorka k nej dokázala dosadiť veľmi vtipné a zaujímavé postavy.
Kniha je stvorená pre ženy. Poskytuje rady o vzťahoch, zvádzaní, randení a aj o marketingu, čo sa konkrétne k môjmu VŠ štúdiu náramne hodí 8D Číta sa to dobre a rýchlo a postavy sú zaujímavé a kreatívne. Vedľajšie pomáhajú hrdinke a vypĺňajú medzery v deji. Hlavná hrdinka je sympatická, no bola som na vážkach či jej držať palce alebo nie, nakoľko bola v peniazoch a v podvode ohľadom dedičstva sebecká, no život nemala zas až taký super a asi by si tie peniažky aj zaslúžila. No tak, ako mnoho iných hrdiniek, aj táto bola niekedy slepá a naivná voči zrejmým okolnostiam. Občas mi vadila jej predstieraná neskúsenosť, ale zase mala plno kvalít, aby si to u mňa vyžehlila 8D Bola vtipná. Všetky postavy boli. Autorka vytvorila také dialógy, pri ktorých som sa nielen smiala, ale občas aj našla.
Dej sa vyvíja správne, napätie sa graduje, na konci máte zádrhel a odkrývajú sa všetky tajomstvá.
Považujem knihu za kvalitný ženský román, pri ktorom sa budete smiať a dedukovať a kalkulovať možné situácie. Máme tu aj romantiku, city a napätie, ale hlavne si čítanie užijete. Ja knihu vrelo odporúčam!

100 ľudí, 100 chutí...
ale u mňa... 5 z 5 hviezdičiek



E_V_E

Komentáre

  1. Táto kniha ma už dlho čaká na poličke. Dúfam, že ju tento rok stihnem prečítať konečne. Veľmi sa na ňu teším! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som sa na ňu dlho kukala a oplatilo sa otvoriť ju 8)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára