Šílenství obálek #42

Autorkou meme je Zuzzi.

Úlohou je, v ľubovoľný deň v týždni, vytvoriť príspevok, kde vyfotíte a porovnáte obálky dvoch a viacerých kníh z jednej série.

Dnešné porovnávanie sa bude týkať kníh zo série Archiv..




Túto sériu mám rada aj obsahovo. Čo sa týka obálok, veľmi mi pripomínajú obálky série Inkarceron. Preto som sa na knihu zamerala, lebo som si myslela, že to bude aj obsahovo niečo podobné. Nakoniec som sa nesklamala a obálky tejto série patria k najtajomnejšie vyzerajúcim, aké mám v knižnici 8D Farba sa mi viac páči tá fialovo-ružová, no vadí mi tá vyrezaná kľúčová dierka. Ono to asi malo pôsobiť zaujímavo, aj to také je, ale mňa to až tak celkom nedostalo. Preto sa mi celkovo páči viac obálka 1. dielu.

1. miesto: Archiv
2. miesto: Dveře do prázdnoty


Ktorá obálka sa najviac lúbi vám?


E_V_E

Komentáre

  1. Tá vyrezaná kľúčová diera vyzerá fakt čudne :'D síce neviem ako to vyzerá v skutočnosti,ale tak :D tá prvá je fakt krajšia ❤

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty niečo hovor! Mne najprv ani nedoplo čo to je! :D Tá prvá je vážne lepšia...

      Odstrániť
  2. Ta s klíči je fakt hezčí :) První dojem z té druhé byl, že nemám ráda růžovou, ale čím déle na ni koukám, tím víc se mi ta barva líbí :D Takže i ta má něco do sebe. Klíče jsou ale hezčí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá prvá je omnoho krajšia. Krajší motív, krajšia farba a hlavne tam nie je ružová! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára