Šílenství obálek #40

Autorkou meme je Zuzzi.

Úlohou je, v ľubovoľný deň v týždni, vytvoriť príspevok, kde vyfotíte a porovnáte obálky dvoch a viacerých kníh z jednej série.

Dnešné porovnávanie sa bude týkať série Harry Potter Companion Books...



HP séria je moja srdcovka 8) Rozprávky Barda Beedla som mala voľakedy doma, ale zvyšok doplnkových knižiek som nevedela zohnať, tak som knihu predala (doteraz nechápem svoju vtedajšiu logiku). Zvyšok kníh som si zohnala v e-bookovej forme. Teraz ma však znova pochytila mánia mať doplnené viaceré série, tak som prehľadávala bazos a našla som za naozaj nízke sumy všetky 3 knižky (každú som kúpila od iného). Teším sa, že mám konečne doplnenú sériu a už sa ich nikdy nevzdám! 8D
Obálky sú jednoduché a zároveň kreatívne. Najviac sa mi páčia Fantastické zvery a ich výskyt, lebo je to krásna červená knižka 8) Potom Metlobal v priebehu vekov a nakoniec Rozprávky Barda Beedla. Obsahovo sa mi však páčila najviac práve tá posledná 8)


1. miesto: Fantastické zvery a ich výskyt
2. miesto: Metlobal v priebehu vekov
3. miesto: Rozprávky Barda Beedla


Ktorá obálka sa najviac lúbi vám?


E_V_E

Komentáre

Zverejnenie komentára