Loviť alebo nebyť

BOOK


Originál: Loviť alebo nebyť (slovenská tvorba)
Autor: Iva Kučerová
Vydavateľstvo: Motýľ, 2009
Čítané v jazyku: SK


Hl. postavy: Bety
Vedl. postavy: Mima, Kaťa, Adam, Jojo, Marcel, Mark, Marek, Maroš, Rišo, Robo, Tibi, mama, otec

Žáner?
romantický román

Obálka?
Krásna, vábivá.

Strany?
314 strán deja (kniha je delená na 3 celky)

Filmové spracovanie?
Nie.

Má pokračovanie?
Nie.

O čo ide?
Moderná lovestory "Loviť alebo nebyť" vychádza po úspechu na blogu konečne knižne. Tri priateľky, jedna túžba. Milovať a byť milovaná. Ktorá z nás nehľadá lásku a netrápi sa, ak ju má? Hlavné hrdinky vtipne nastavujú láske pasce, s humorom mieria mužom presne do srdca a odvážne poľujú vo všetkých revíroch. Ulovia si nakoniec veľkú lásku, alebo budú samy korisťou vo vzťahovej džungli veľkomesta?

Humor?
Samotná hl. hrdinka je vtipná a ironická a krásne jej sekundujú jej 2 kamošky, takže o vtipné a trápne situácie a humorné výroky a frázy je v knihe dobre postarané.

Nuda?
Pri predposlednom chlapovi trošku 8D Bolo cítiť, že to autorka už ukončuje, ale inak sa počas čítania vôbec nenudíte.

Láska?
O tom to celé je 8D 3 kamošky sa predierajú rôznymi chlapmi, aby našli toho pravého.

Akcia?
Nie.

Napätie?
Občas.

Smrť?
Nie.

Koniec?
Trochu ma zamrzelo, že autorka vedela dlhé kapitoly venovať prechodným chlapom, ale život s tým konečným nepopísala. Vedela som si to síce dokonale predstaviť a od začiatku je jasné, kto to bude 8D ale bolo to tak rýchlo a jasne ukončené. Aj tak je ten proces dopracovania sa k tomu skvelý 8)

Čo som čakala?
Vyše roka som túto knižku pokladala za niečo, čo nie je môj štýl a nebude ma to baviť.

Čo som dostala?
Šeredne som sa mýlila a odporúčať ju budem každej ženskej 8D Už som si kúpila aj ďalšie knihy autorky 8D Mňa autorka proste úplne dostala. Táto kniha sa skvele hodí pre nezadané aj zadané, pre také, ktoré dlho nevedia nájsť toho ideálneho, pre také, ktoré nevedia samé, čo vlastne chcú...
Autorka cez hrdinku ukazuje rôzne variácie chlapov, čo na nich ženy majú radi a čo nie a či sa s nimi dá dlhodobo žiť. Hl. hrdinka je však jednoznačne strašne vyberavá a sama nevie, čo chce, takže preto to nie je len o tom, že "všetci chlapi sú svine" ale aj o tom, že "ženy nevedia, čo chcú". No aj tak by som chlapom toto čítanie asi neodporúčala 8D Je to proste vtipný román pre ženy, kde autorka využila mnoho svojich osobných skúseností a snaží sa ukázať chyby žien a mužov, ktoré sa vyskytujú vo vzťahoch.
Veľakrát som sa nahlas zasmiala na hláškach hrdiniek a trápnych situáciách, do ktorých sa dostávali. Trošku tam však cítiť aj ten bratislavský štýl života, pretože ja si neviem predstaviť, žeby som tak často chodila nakupovať alebo striedala chlapov. Ale ako názorná ukážka je to super. Postavy sú skvelé, nemala som problém so žiadnymi, akurát som sa pri čítaní zamyslela, ktoré zo spomenutých vecí by som ja vo vzťahu tolerovala a ktoré nie. Dokonca som sa do hrdinky aj vedela vžiť, pretože niektorých jej chlapov som sama zažila 8D
Autorka využíva taký ležérny štýl písania, pretože používa aj slangy, aj nadávky a aj nespisovné slová, ktoré v bežnej komunikácii aj my vyslovíme. Pre mňa bola kniha napísaná skutočne a neprikrášlene. Do veľkej miery za to môžu aj skúsenosti a profesie autorky, ktorá je blogerka, redaktorka a píše aj do rôznych magazínov. Ona proste vie a vidí do toho a preto sa jej kniha naozaj skvele čítala. Som rada, že som ju predsa len otvorila a teším sa na jej ďalšie knižky. Autorku vrelo odporúčam!

100 ľudí, 100 chutí...
ale u mňa... 5 z 5 hviezdičiek



E_V_E

Komentáre

  1. Líbí se mi, jakým způsobem píšeš recenze. Přijde mi to hrozně zajímavé :) Kniha mě zaujala, snad si ji taky jednou přečtu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 8) Za seba určite odporúčam, už dávno ma takto nejaká kniha nenadchla.

      Odstrániť
  2. Jedna z najlepších slovenských oddychoviek :) čítanie som si užila a dobre som sa zabavila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Recenzie sa mi páčila, ale knihe sa asi vyhnem, lebo toto pre mňa určite nebude :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si to tiež myslela 8D a nakoniec ma to prekvapilo 8)

      Odstrániť
  4. Zní to jako na léto ideální kniha :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Myslím, že niečo na podobný spôsob som videla v knižnici. Znie to celkom lákavo, no neviem, či by som prišla hl. hrdinke na chuť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to brala ako taký román so skúsenosťami a také ženy, ako hrdinky fakt existujú, v knihe mi nevadili, mali dobrý humor 8)

      Odstrániť
  6. Mňa to neláka, ale je fajn, že teba príjemne prekvapila.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa tomu dlho vyhýbala a tak som nemala žiadne pozitívne očakávania, takže ma to fakt prekvapilo 8)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára