Víťazi súťaže 8)




Strašne, strašne, strašne ma mrzí, že som nevyhodnotila súťaž už skôr, ale brutálne som nemala čas kvôli škole! Teraz som sa do toho chytila tiež len preto, že nemôžem nič iné robiť, keďže som dostala elektrické šoky do nôh a nevládzem chodiť. Mám veľmi pestrý a zábavný život, vymení sa niekto? 8D

V pondelok 26.5. mám meniny 8) Moje krásne meno Evelin sa nachádza v ten deň v maďarskom kalendári a v sobotu budem mať menšiu oslavu, ale fakt len menšiu, keďže 4.6. mám štátnice a môžete hádať, koooľko veľa som sa už naučila (prd veľký). 

Pretočme list na víťazov súťaže k 2. výročiu môjho blogu 8D Napísali ste mi krááásne slová, nestačila som sa pri čítaní usmievať a mierne mi aj stúplo sebavedomie 8P Spracovať vstupy mi trvalo dlhšie ako výskum z dotazníkov k mojej bakalárskej práci 8D btw. za vyplnenie dotazníka vám krásne ďakujem, mala som až 174 respondentov 8_) 


Niekoľko info pre vás: 
- Moja neaktivita je spôsobená tým, že budem štátnicovať, musela som písať bakalárku, mám zdravotné problémy, našla som si frajera 8D a keď mám čas, tak buď sa teda venujem jemu alebo kukám seriály, na čítanie momentálne nemám chuť ani čas, ale aj ja a aj vy dúfame, že sa to už čoskoro zmení a garantujem vám, že akonáhle budem mať Bc. prečítam denne aspoň 1 knihu 8D
- Pozadie blogu sa mne páči také, aké je a mením si raz za čas len záhlavie a rozloženie, ale nemienim robiť drastickejšie zmeny vo farbách. Väčšine sa vám to takto páči, no ktorým až tak nie, tak dúfam, že to nie je nič tak závažné, žeby ste si u mňa kvôli tomu neprečítali článok, ale chápem, že každý má iný vkus.
- Čo by som veľmi rada zmenila je farba pozadia a písma komentárov, ale bohužiaľ mi to neberie PC nech už to skúsim aj na 4 rôznych. Neviem prečo, už som sa s tým tak nejako zmierila, len ma to tiež hnevá, lebo musím vyznačiť text, aby sa dal prečítať 8( Túto technickú závadu ale vyriešiť neviem.
- Zaujímavé je, že nie každý chodíte ku mne kvôli recenziám 8D Myslela som, že to je hlavným ťahúňom všetkých knižných blogov, ale veľa z vás obľubuje skôr tematické články, meme a projekty, pretože si knižky kupujete na základe vlastného pocitu a recenzie nečítate. To ma inšpirovalo k tomu, aby som zaviedla pravidelnejšie aj iné články ako recenzie. Mám ich aj teraz, ale nie vo veľkom množstve, takže vymyslím dúfam čoskoro nejaký ďalší projekt zameraný na nejaké témy 8) No väčšina z vás chválite štruktúru a obsah mojich recenzií, za čo som veľmi rada a dúfam, že už nadíde ten čas znovu-čítania kníh a budú na blogu zase aj recenzie 8)


Ďakujem vám za všetko 8_)


Víťazi:

1. miesto: Radka - Krajina večného leta a Tweety s city

2. miesto: Clara Black - Smrtící nevinnost



E_V_E

Komentáre

  1. Prajem pekné čítanie a gratulujem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem víťazkám... Aaaa teším sa teda na zvýšenú aktivitu, zatiaľ sa teda drž.:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára