Šílenství obálek #27

Autorkou meme je Zuzzi.

Úlohou je, v ľubovoľný deň v týždni, vytvoriť príspevok, kde vyfotíte a porovnáte obálky dvoch a viacerých kníh z jednej série.

Dnešné porovnávanie sa bude týkať série Čísla...



Túto sériu som ešte nečítala a nemám ju ani doma. Uvidela som ju v jednom kníhkupectve a takto pekne celú som si ju rozložila a potajomky odfotila 8P 
Páčia sa mi tie písmenká a čísla na obálke, vytvárajú taký tajomný odraz. Veľmi sa mi lúbi 2. diel, ktorý je navyše ešte posiaty takými striebornými škvrnami, vyzerá to veľmi dobre 8)


1. miesto: Chaos #2
2. miesto: Nekonečnosť #3
3. miesto: Na úteku #1


Ktorá obálka sa najviac lúbi vám?


E_V_E

Komentáre

  1. Mě se taky nejvíc líbí obálka druhého dílu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podľa mňa vypadá veľmi zaujímavo tá trojka. Ale považujem ho za najslabší diel. Inak túto sériu odporúčam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tyhle obálky se mi líbí, ale první díl mě dějově moc nebavil. Taky se mi nejvíc líbí obálka druhého dílu. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mě se rozhodně nejvíc líbí Chaos a taky si myslím že je to i nejlepší díl z celé série, první díl není špatný, ale mě tam něco chybělo a třetí se mi nelíbil skoro vůbec přišel mi už trochu zbytečný :/ :). Ale pokud jsi to nečetla tak si to určitě přečti za sebe můžu tuto sérii jenom doporučit!!! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite plánujem, len neviem kedy. Mne to celé tematikou pripomína film In Time, aj preto ma to veľmi láka 8)

      Odstrániť
  5. Já si nemůžu pomoct, ale tyhle knížky mi připomínají naše učebnice matematiky. :D Možná právě proto jsem nenašla odvahu přečíst si je. Ale nejvíc se mi asi líbí obálka Chaosu. :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára