Měsíční párování #10


Autorkou tohto mesačného meme je Vendea, ktorá všetkých zúčastnených, ktorí jej pošlú zoznam kníh na daný mesiac, popáruje do dvojíc a musia zo zoznamu vybrať, čo bude ich partner v danom mesiaci čítať.

Z môjho zoznamu na mesiac august mi Fireflyes vybrala knihu:

Anna #2: Dívka z nočních můr





Z 1. dielu Anny som až tak moc nadšená nebola a nejak veľmi dobré ohlasy nie sú ani na jej pokračovanie. Každopádne som zvedavá, ako autorka pokračovala v celku uzavretom príbehu z 1. dielu. Dúfam, že sa ku knihe v septembri dostanem, keď zoberiem do úvahy moju históriu prečítaných kníh z tohto meme, ktorá je dosť zlá 8D



Ja som mojej kolegyni vybrala knihu Delirium. Túto knihu som začala čítať asi 3krát a ďaleko som sa nedostala, pretože ma to nudilo. Raz sa ku knihe vrátim, ale teraz ma nijak extra neláka, aj keď tá téma je skvelá. Dúfam, že sa teda bude páčiť aspoň mojej parťáčke.


Čítali ste tieto knihy? Ako sa vám páčili?

E_V_E

Komentáre

  1. Delírium bolo perfektné, škoda, že sa ti nepodarilo ho rozlúskať. Určite vyskúšaj znova. :) A Annu som nečítala, ale rada by som... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to Delirium je pre mňa kritické 8D raz dočítam!

      Odstrániť

Zverejnenie komentára